سفارش ساخت استند تبلیغاتی و فروشگاهی با طراحی رایگان

سفارش ساخت استند تبلیغاتی و فروشگاهی با طراحی رایگان

استفاده از استند تبلیغاتی و فروشگاهی روشی مرسوم برای بازاریابی و گسترش کسب‌و‌کار است. به‌طورحتم بارها استند تبلیغاتی را در مراکز خرید یا درمقابل سوپرمارکت‌های سطح شهر دیده‌اید. به‌طور معمول استند تبلیغاتی و فروشگاهی به‌منظور معرفی برند یا تبلیغ محصول و خدمات طراحی می‌شود. گاهی ممکن است نمونۀ کوچکی از محصولات هم توسط متصدی استند در محل به شما ارائه شود. ساخت استند فروشگاهی یکی از بهترین و ساده‌ترین روش‌ها برای جلب نظر بازدیدکنندگان و کسب مشتریان جدید است. در این متن در مورد استند تبلیغاتی و فروشگاهی و نحوۀ سفارش ساخت آن با طراحی رایگان نکات مهمی را آورده‌ایم.

چرا باید از استند تبلیغاتی و فروشگاهی استفاده کنیم؟

طراحی استند مغازه ابزار فروشی

پیش از پرداختن به نحوۀ سفارش ساخت استند فروشگاهی و تبلیغاتی بهتر است کمی بیشتر با آن آشنا شویم. استند تبلیغاتی یکی از موثرترین و کم‌هزینه‌ترین روش‌ها برای تبلیغ برند و کسب‌وکار شما است و مزایای بسیاری دارد:

1) معرفی موثر

با استفاده از استند تبلیغاتی و فروشگاهی می‌توانید محصول یا خدمات خود را به‌شکلی نامحدود و هرطور که مایل هستید به مخاطب معرفی کنید، درحالی‌که درتابلوهای تبلیغاتی به‌طور معمول با محدودیت‌هایی روبه‌رو هستید. در استند تبلیغاتی می‌توانید از متن‌ها و تصاویر دلخواه خود استفاده کنید و البته باید ضوابط مربوط به مکان قرارگیری استند را هم درنظر داشته باشید.

استفاده از استند تبلیغاتی در مکان‌هایی مانند نمایشگاه‌ها، شرکت‌ها، رویدادهای عمومی، سالن‌های کنفرانس، مجتمع‌های تجاری، بیمارستان‌ها و فرودگاه‌ها رایج است.

2) اندازه‌های متنوع

شما می‌توانید تابلوی فروشگاهی و تبلیغاتی را در اندازه‌های مختلفی تولید کنید و از این نظر بامحدودیت مواجه نیستید. اما اگر محلی که برای قرارگیری استند درنظر دارید ابعاد مشخصی دارد، باید استند فروشگاهی را بر آن اساس سفارش بدهید.

3) مقرون‌به‌صرفه بودن

ساخت استند تبلیغاتی و فروشگاهی نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی مانند نصب تابلوها و بیلبوردها یا تبلیغات تلویزیونی روش کم‌هزینه‌تری است. هزینۀ این نوع تبلیغ شامل طراحی و چاپ استند و اجارۀ محل قرارگیری می‌شود. بعضی از شرکت‌های تابلوسازی طراحی استند را رایگان برای شما انجام می‌دهند که در آن صورت در هزینه‌هایتان صرفه‌جویی می‌شود.

4) حمل آسان

استند فروشگاهی وزن چندانی ندارد و به‌راحتی قابل حمل است. بنابراین برای جابجایی آن با دشواری یا هزینۀ اضافی روبه‌رو نیستید. همچنین درصورت مناسب نبودن محل قرارگیری استند، به‌راحتی می‌توانید جای آن را تغییر بدهید.

5) جذب مخاطب

از آنجا که شما برای طراحی استند فروشگاهی و قرار دادن آن با محدویت خاصی روبرو نیستید، می‌توانید طراحی استند را به‌نحوی انجام بدهید که بیشتری ماندگاری را در ذهن بیننده داشته باشد. یک استند تبلیغاتی هوشمندانه می‌تواند عابران را به مشتریان بالقوۀ برند شما تبدیل کند.

انواع استند تبلیغاتی و فروشگاهی

مزایای استفاده از تابلوهای تبلیغاتی استندی
مزایای استفاده از تابلوهای تبلیغاتی استندی

استندهای تبلیغاتی و فروشگاهی در اندازه‌ها و انواع مختلف تولید می‌شوند. پیش از سفارش ساخت استند تبلیغاتی بهتر است با انواع آن آشنایی داشته باشید.

استند رول آپ

استند رول آپ یکی از انواع استند فروشگاهی است که کاربرد وسیعی در فروشگاه‌ها و مراکز مختلف دارد. این استند به‌خاطر وزن کم، حمل آسان و نصب سریع محبوبیت بالایی دارد و در بسیاری از فضاهای داخلی و خارجی مورد استفاده است. این استند تبلیغاتی شامل یک پایه و یک بنر چاپی است. موقع حمل می‌توان بنر را درون پایه جمع کرد و در زمان نصب بنر از داخل پایه بیرون کشیده می‌شود.

استند پاپ‌آپ

استند پاپ‌آپ اندازۀ بزرگ‌تری دارد و در فضاهای بزرگ‌تر مانند نمایشگاه‌ها استفاده می‌شود. این نوع استند تبلیغاتی دارای یک چارچوب فلزی است که به‌راحتی جمع‌ و باز می‌شود و حمل آن آسان است. بنر چاپی روی این چارچوب نصب می‌شود. این نوع استند فروشگاهی به‌خاطر بزرگ‌تر بودن بیشتر مورد توجه واقع می‌شود.

استند رومیزی

استند رومیزی نوعی استند تبلیغاتی و فروشگاهی است که در ابعاد کوچک ساخته می‌شود و برای استفاده روی میز یا پیشخوان‌ مناسب است. می‌توان از این استند روی پیشخوان مکان‌هایی مانند فروشگاه‌ها، هتل‌ها، بادجه‌های فرودگاه‌‌ و بانک‌ها به‌منظور نمایش بروشورها، کاتالوگ‌ها، منوها و اطلاعات مختلف استفاده کرد. استند رومیزی کوچک‌ترین و ارزان‌ترین نوع استند تبلیغاتی است.

استند پرچمی

استندهای پرچمی برای فضاهای باز مناسب هستند. این استندها اندازه‌ای بزرگ و جنسی محکم و مقاوم دارند و برای حرکت در برابر باد مناسب‌اند. می‌توان از این نوع استند در استادیوم‌ها یا در زمان برگزاری جشنواره‌ها به‌منظور جلب توجه مردم به رویدادهای ویژه یا ارایۀ اطلاعات استفاده کرد.

استند لایت باکس

استند لایت باکس از قاب‌های آلومینیومی یا ورقه‌های پلکسی با قابلیت نورپردازی داخلی ساخته می‌شود. این استند در محیط‌های تاریک یا در هنگام شب پیام‌های تبلیغاتی و تصاویر را به‌زیبایی نمایش می‌دهد. این نوع استند فروشگاهی دارای جذابیت دیدنی بالایی است و در مراکز خرید یا فضاهای شلوغ به‌راحتی خودنمایی می‌کند.

استند ایکس

استند ایکس از یک سازۀ آلومینومی به شکل حرف ایکس انگلیسی ساخته شده است که بنر چاپی روی آن نصب می‌شود. این سازه به‌کمک یک پایۀ فلزی روی سطح قرار می‌گیرد. این استند یکی از پراستفاده‌ترین استندهای تبلیغاتی و بسیار مقرون‌به‌صرفه است. ساخت این استند ساده و بدون پیچیدگی است و به‌دلیل آلومینیومی بودن وزن سبک و حمل راحتی دارد.

استند سه‌پایه

این استند فروشگاهی از یک سه‌پایه برای نمایش بنر چاپی یا تابلو استفاده می‌کند. گالری‌های هنری، موزه‌ها یا برخی از کافی‌‌شاپ‌ها و رستو‌ران‌ها به‌منظور ایجاد خلاقیت از تخته‌سیاه بر روی این سه‌پایه استفاده می‌کنند و شعار روز یا منوهای خود را با گچ بر روی آن می‌نویسند. استند سه‌پایه جلوه‌ای هنری و خلاقانه به کسب‌وکار شما می‌بخشد.

استند محصول

استند محصول بیشتر درون فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌ها کاربرد دارد. این استند شامل چند طبقه است که می‌توان محصولاتی را درون آن قرار داد. برای مثال اگر فروشگاهی قصد معرفی محصولی جدید را داشته باشد یا بر روی محصولی خاص تخفیف ویژه گذاشته باشد می‌تواند آن‌ را درون قفسه‌های استند محصول بچیند تا توجه خریداران را بیشتر جلب کند.

سفارش ساخت استند تبلیغاتی در تابلوسازی دیبا

چنانچه قصد سفارش ساخت استند تبلیغاتی را دارید می‌توانید با شرکت تابلو سازی دیبا تماس بگیرید و استند مورد نظر خود را به این شرکت سفارش بدهید. شرکت تابلوسازی دیبا تولید استند برای بسیاری از کسب‌و‌کارهای معتبر و بزرگ را برعهده دارد. این شرکت ساخت استند تبلیغاتی و فروشگاهی را با طراحی رایگان می‌پذیرد و سفارش شما را در کم‌ترین زمان تحویل می‌دهد.

برای سفارش ساخت استبند تبلیغاتی نخست باید نوع استند مورد نظر خود را که در بالا مفصل شرح دادیم مشخص کنید. در مرحلۀ بعد باید محتوای چاپی را طراحی کنید. چنانچه طرحی مدنظر ندارید می‌توانید طراحی رایگان استند تبلیغاتی را به تابلو دیبا بسپارید. طرح تبلیغاتی روی بنر با ابعاد مورد نظر شما چاپ می‌شود و می‌توانید سفارش خود را تحویل بگیرید و در محل تعیین‌شده قرار بدهید.

هزینۀ ساخت استند تبلیغاتی چقدر است؟

هزینۀ ساخت استند تبلیغاتی و فروشگاهی باتوجه به پیچیدگی طراحی، ابعاد و کیفت کار متفاوت است. هرچقدر اندازۀ استند شما بزرگ‌تر باشد یا طرح تبلیغاتی شما سخت‌تر و پیچیده‌تر باشد هزینۀ ساخت هم بالاتر می‌رود. کیفیت چاپ و تولید استند فروشگاهی هم بر هزینۀ ساخت اثرگذار است. شرکت‌های تولیدکنندۀ استند ممکن است باتوجه به کیفیت کار نرخ‌های متفاوتی را به شما عرضه کنند. اگر می‌خواهید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید می‌توانید ساخت استند تبلیغاتی با طراحی رایگان را به تابلو دیبا بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

تماس