لایت باکس پلکسی

لایت باکس پلکسی + ساخت سفارشی و ارسال فوری

لایت باکس پلکسی یکی از انواع تابلوهای لایت باکس است که با استفاده از ورق پلکسی سفید تولید می‌شود و برای تبلیغات یا دکوراسیون کاربرد دارد. پلکسی نوعی پلاستیک مقاوم و شفاف است که نور را به‌خوبی از خود عبور می‌دهد به همین دلیل با استفاده از نورپردازی جلوه‌ای زیبا و جذاب می‌یابد. تابلو لایت باکس پلکسی یکی از محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین تابلوهای تبلیغاتی است که در فضاهای داخلی و بیرونی مورد استفاده قرار می‌گیرد. کسب‌و‌کارها و سازمان‌ها از این تابلوها برای تبلیغ و معرفی نام، برند، محصولات یا خدمات خود استفاده می‌کنند. این تابلو از نورپردازی برای نمایش محتوا بهره می‌برد و به‌همین دلیل برای تبلیغات میدانی و در فضای باز می‌تواند بهترین گزینه باشد. در ادامه به بررسی تابلو لایت باکس پلکسی و نحوۀ ساخت سفارشی و ارسال فوری آن می‌پردازیم.

چرا باید از تابلو لایت باکس پلکسی استفاده کنیم؟

چرا باید از تابلو لایت باکس پلکسی استفاده کنیم؟

با استفاده از لایت باکس پلکسی می‌توانید محصول یا برند خود را به‌شکلی اثرگذار به مخاطب معرفی کنید. این تابلوها از نورپردازی چشمگیری بهره می‌برند که علاوه‌بر جلب نظر مشتریان محیط شما را زیباتر می‌سازد. مصرف انرژی در تابلو لایت باکس پلکسی کم است زیرا از لامپ‌های کم‌مصرف تغذیه می‌کند و بنابراین هیچ‌گونه نگرانی‌ای بابت هزینۀ مصرف برق نخواهید داشت. لایت باکس پلکسی از ماندگاری و طول عمر بالایی برخوردار است و استفاده از آن هزینۀ تعمیر و نگهداری را کاهش می‌دهد و باعث صرفه‌جویی در بودجۀ شما می‌شود.

در مقایسه با سایر تابلوهای نوری، تابلو لایت باکس پلکسی وزن کمتری دارد و بنابراین حمل و نصب آن راحت‌تر و کم‌هزینه‌تر است. در تابلو لایت باکس پلکسی امکان تعویض طرح برای شما فراهم است. با باز کردن قاب تابلو می‌توانید طرح جدید را جایگزین طرح قبلی بکنید و بنابراین استفاده‌های متنوع از تابلو داشته باشد.

مزایای خرید تابلو لایت باکس پلکسی

به‌طور کلی مزایای استفاده از لایت باکس پلکسی را این‌گونه می‌توان برشمرد:

  • ماندگاری در برابر شرایط جوی و طول عمر بالا
  • امکان نصب در فضاهای باز و بسته
  • صرفه‌جویی در مصرف انرژی
  • امکان تعویض طرح
  • وزن سبک
  • حمل راحت و نصب سریع
  • امکان نصب در مکان‌های مختلف
  • نورپردازی چشمگیر در شب

ساخت تابلو لایت باکس پلکسی

تابلو شرکت جراحی هوشمند پارسه
تابلو شرکت باکس پلکسی گلاس با سیستم روشنایی اس ام دی

در تابلو لایت باکس پلکسی از دو ورق پلکسی در جلو و پشت تابلو استفاده می‌شود. ضخامت ورق‌های پلکسی متغیر است اما به‌طور کلی بین 2 تا 8 میلی‌متر است. طرح تبلیغاتی و لامپ‌ها در لایه‌های میانی جای می‌گیرند و لایۀ بک‌لایت پشت تلق طراحی‌شده قرار داده می‌شود تا با عبور نور از تلق و ورق پلکسی جلوه‌ای زیبا خلق کند.

پس از تولید نوبت به نصب می‌رسد. می‌توان تابلوی لایت باکس پلکسی را بر روی دیوار یا پایه‌هایی نصب کرد و یا در سردر مکان‌های مورد نظر قرار داد و یا آن را از سقف آویزان کرد.

خرید تابلو لایت باکس پلکسی

برای ساخت سفارشی لایت باکس پلکسی می‌توانید از خدمات شرکت تابلوسازی دیبا استفاده کنید. تابلو دیبا تولیدکنندۀ انواع تابلوهای نمایشی و تبلیغاتی است و شما می‌توانید محصول مورد نظر خود را با بهترین کیفیت و ارسال فوری دریافت کنید.

مراحل سفارش اختصاصی تابلو لایت باکس پلکسی

به‌منظور ساخت سفارشی لایت باکس پلکسی نخست باید نیازهای خود را بشناسید و محدودیت بودجه‌تان را مشخص کنید. همچنین باید در مورد اندازۀ دقیق تابلو و مکان نصب آن تصمیم بگیرید. می‌توانید با کارشناسان شرکت تابلو دیبا تماس بگیرید و مشاورۀ رایگان دریافت کنید.

در مرحلۀ بعد باید به کمک یک طراح گرافیک طرح مورد نظر خود را به‌کمک نرم‌افزارهای گرافیکی پیاده‌سازی کنید و در اختیار شرکت تابلوسازی قرار بدهید. اگر هم طرح خاصی مدنظر ندارید یا به طراح گرافیک دسترسی ندارید می‌توانید طراحی تابلو را به شرکت تابلوسازی بسپارید.

پس از نهایی شدن این مراحل پیش فاکتور برای شما صادر می‌شود و سپس باید منتظر دریافت سفارش خود بمانید. در بسیاری از مواقع نصب تابلو هم توسط کارشناسان خود شرکت تابلوسازی انجام می‌شود. نصب این تابلوها به‌جهت مقاوم و سبک‌ بودن راحت است و پیچیدگی خاصی ندارد.

تابلو لایت باکس پلکسی با استفاده از مواد باکیفیت پلکسی ساخته می‌شود که ماندگاری بالایی در برابر ضربه، رطوبت، حرارت و گردوغبار دارد. پیش از اقدام به ثبت سفارش لایت باکس پلکسی از وجود ضمانت‌نامه و خدمات پس از فروش اطمینان یابید تا در صورت هرگونه پیشامد بتوانید از این خدمات رایگان استفاده کنید.

سخن پایانی

تابلوهای تبلیغاتی و به‌ویژه لایت‌ باکس‌ها در کسب‌و‌کار مدرن جایگاه ویژه‌ای یافته‌اند. لایت باکس پلکسی یکی از تابلوهایی است که امروزه توسط بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها برای انجام تبلیغات و برندینگ استفاده می‌شود. این تابلو دارای مزیت‌های بی‌شماری است، ازجمله: جذابیت و نورپردازی، وزن سبک، راحتی نصب، استحکام فوق‌العاده و ماندگاری بالا.

برای شکل‌دهی این تابلوها از دستگاه برش لیزری استفاده می‌شود. طرح تبلیغاتی روی یک تلق مخصوص چاپ شده و بین لایه‌های پلکسی درون تابلو قرار می‌گیرد. این طرح توسط نور بک‌لایت که درون تابلو و پشت تلق قرار می‌گیرد نورپردازی می‌شود و جلوه‌ای چشم‌نواز می‌یابد.

با استفاده از پلکسی می‌توانید تابلوهایی در شکل‌ها و طرح‌های سفارشی و خلاقانه داشته باشد. در صورت نیاز به تغییر طرح تبلیغاتی هم می‌توانید به‌راحتی نسبت به این کار اقدام کنید. تمامی این موارد لایت باکس پلکسی را به یکی از کاربردی‌ترین تابلوهای مدرن تبدیل کرده است.

سوالات متداول

آیا تابلو لایت باکس پکلسی فقط مصرف تبلیغاتی دارد؟

خیر، شما می‌توانید از لایت باکس پلکسی در دکوراسیون و تزئین فضاهای داخلی هم استفاده کنید. بسیاری از کسب‌و‌کارها درون دفترهای خود از این تابلو برای زیباسازی محیط و ایجاد هماهنگی استفاده می‌کنند.

از لایت باکس پلکسی در چه مکان‌هایی استفاده می‌شود؟

  • در فروشگاه‌ها و مراکز تجاری برای نمایش نام برند و محصولات
  • در ایستگاه‌های قطار و فرودگاه‌ها برای نمایش اطلاعات پرواز
  • در دکوراسیون به‌عنوان تابلوهای تزئینی
  • در اداره‌ها و دفترهای کار برای ایجاد محیط‌های کاری مجزا
  • ساخت استندهای تبلیغاتی در مجتمع‌های تجاری
  • تابلوهای راهنمایی و جهت‌یابی در مکان‌های عمومی

لایت باکس پلکسی به چه شکل‌هایی تولید می‌شود؟

می‌توان ورقه‌های پلکسی را در شکل‌های هندسی مختلف مانند دایره، مستطیل، مربع، لوزی و چند ضلعی برش زد. برای این منظور از دستگاه برش لیزری استفاده می‌شود. به این روش می‌توانیم طرح‌های دقیق و یکنواختی تولید کنیم و تابلویی منحصر‌به‌فرد و خلاقانه داشته باشیم.

قیمت تابلو لایت باکس پلکسی چقدر است؟

قیمت لایت باکس پلکسی به عوامل بسیاری مانند ابعاد تابلو و ضخامت ورق‌های پلکسی بستگی دارد که باتوجه به شرایط بازار، نرخ تورم، نرخ ارز و قیمت مواد اولیه تعیین می‌شود.

اگر طراحی تابلو با شرکت تابلوسازی باشد هزینۀ طراحی هم به این موارد اضافه می‌شود. هزینۀ ارسال و نصب تابلوها را هم باید درنظر گرفت که البته بعضی از شرکت‌ها این خدمات را رایگان ارائه می‌دهند.

انواع مختلف تابلو لایت باکس چیست؟

تابلو لایت باکس پلکسی یکی از بهترین انواع تابلو لایت باکس است، اما به جز آن تابلو لایت باکس در انواع مختلفی مانند بدون فریم، مگنتی یا آهن‌ربایی، اسنپ فریم و چلنیوم تولید می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

تماس