لایت باکس گرد چیست؟

لایت باکس گرد چیست؟ | سفارش ساخت و ارسال فوری

لایت باکس گرد همان‌طور که از نامش مشخص است به شکل دایره‌ای طراحی و ساخته می‌شود. این تابلو دارای نورپردازی است و می‌تواند دوطرفه باشد، در این حالت از هردو سمت طرح قابل نمایش است. لایت باکس گردان نوعی تابلو گرد است که درون پایه‌ای نصب می‌شود، به‌شکلی که آزادانه بتواند حرکت داشته باشد. تابلو لایت باکس گرد یا تابلو گردان را راحت‌تر از دیگر تابلوها می‌توان در محل‌های شلوغ و پرازدحام نصب کرد. تابلو گرد با طراحی نوآورانه و منحصربه‌فردی که دارد بی‌درنگ نگاه بیننده را به‌خوب جذب می‌کند و برند شما در میان صدها برند و فروشگاه دیگر بیشتر به‌چشم می‌آید

تابلو لایت باکس گرد انواع مختلفی دارد. در این صفحه شما را با ویژگی‌های لایت باکس گرد، نحوۀ سفارش ساخت و ارسال فوری این محصول آشنا کنیم.

دربارۀ تابلو لایت باکس گرد بیشتر بدانید!

دربارۀ تابلو لایت باکس گرد بیشتر بدانید!

لایت باکس گرد یکی از پرطرفدارترین مدل‌های تابلو است و در 2 نوع ثابت و گردان وجود دارد. تابلو لایت باکس گرد با شکل هندسی خاص و قدرت نورپردازی‌ توانایی زیادی در خودنمایی و خیره‌کردن چشم‌ها دارد. تابلو گرد یک انتخاب عالی برای تبلیغات محلی و معرفی برند، محصولات و خدمات شما به‌حساب می‌آید. شما می‌توانید از تابلو گرد در کوراسیون و تزئین فضای داخلی نیز بهره ببرید. این تابلو به‌خاطر شکل هندسی‌اش به‌راحتی می‌تواند در مکان‌های مختلف نصب شود.

انتخاب شما کدام است؟ لایت باکس گردان یا ثابت؟

لایت باکس دو طرفه دایره همراه اول
تابلو دو طرفه همراه اول

شما می‌توانید تابلو لایت باکس گرد را در نوع ثابت و گردان سفارش بدهید. اگر مطمئن نیستید که کدام نوع مناسب شماست بهتر است مکانی را که می‌خواهید تابلو گرد را در آن نصب کنید بیشتر بررسی کنید. همچنین می‌توانید از شرکت تابلوسازی دراین رابطه مشاوره بگیرید.

لایت باکس گردان یک موتور دارد که می‌تواند تابلو را بچرخاند. این تابلو توسط پایه‌ای در قاب خود محکم می‌شود اما حول محور مشخصی می‌چرخد و جلوۀ خاصی را به‌نمایش می‌گذارد.

اگر قصد جلب توجه بیشتر مخاطبان را دارید یا می‌خواهید تابلو را در مکان شلوغ و پر رفت‌وآمد نصب کنید می‌توانید از لایت باکس گردان به‌جای ثابث استفاده کنید. لایت باکس گردان باید دوطرفه باشد تا در هنگام چرخیدن از هردو سمت دید داشته باشد.

لایت باکس گرد: یک‌طرفه خوب است یا دوطرفه؟

لایت باکس گرد در 2 نوع یک‌طرفه یا دوطرفه قابل سفارش است و هریک ویژگی‌های خود را دارند:

لایت باکس گرد یک‌طرفه

در تابلو لایت باکس گرد یک‌طرفه طرح تبلیغاتی فقط در یک سمت قرار دارد. اگر می‌خواهید تابلو گرد را در مکان‌هایی مانند سردر که فقط از روبرو دید دارند، یا در مکانی که فقط از یک سمت عبورومرور دارد قرار دهید، بهتر است از لایت باکس گرد یک‌طرفه  استفاده کنید.

لایت باکس گرد دوطرفه

تابلو لایت باکس گرد دوطرفه برای مکان‌هایی مناسب است که از هردو سو دید دارد. در این مدل طرح تبلیغاتی و نوشته‌های روی تابلو گرد در هردو سمت آن قرار داده می‌شوند. این تابلو بیشتری برای مکان‌های پر رفت‌وآمد و شلوغ که مردم از هر سمت به آن تردد دارند مناسب است. اگر فروشگاه شما در یک خیابان شلوغ قرار دارد تابلو گرد دوطرفه یا لایت باکس گردان بهترین انتخاب است.

ساخت لایت باکس گرد چگونه است؟

انواع تابلو لایت باکس
تابلوهای لایت باکس از نظر تنوع جنس بدنه و روکار به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند، که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند.

برای ساخت تابلو لایت باکس گرد می‌توان از پلاستیک، آلومینیوم یا فلزهای دیگر استفاده کرد. باتوجه به جنس مواد از دستگاه‌های مختلفی برای شکل‌‌دهی استفاده می‌شود. برای برش از دستگاه برش لیزری استفاده می‌شود تا شکل تابلو گرد با ظرافت و دقت تولید شود. برای پوشش 2 طرف تابلو به 2 ورق نیاز است. درون تابلو با ورق تلق طراحی شده و لایۀ نورپردازی پر می‌شود. اگر لایت باکس دوطرفه باشد باید تلق طراحی در هردو سوی تابلو گرد قرار بگیرد و در پشت تلق‌ها باید از نورپردازی استفاده کرد.

چالش‌های ساخت تابلو لایت باکس گرد

  • شکل گرد این تابلو: برش لیزری دایره‌ای شکل نسبت به دیگر شکل‌های هندسی می‌تواند با چالش‌های بیشتری همراه باشد. البته به‌طور حتم ارزشش را دارد زیرا تابلو گرد با شکل منحصربه‌فردش تاثیر بسیاری در افزایش بازخورد تبلیغات شما می‌گذارد.
  • ظرافت طراحی: تابلو گرد شکلی خلاقانه و منحصربه‌فرد دارد و زیبایی و جذابیت خاصی به محیط می‌بخشد. طراحی این تابلو نیازمند رعایت برخی نکات است.
  • نورپردازی: نورپردازی تابلو لایت باکس گرد نسبت به دیگر انواع این تابلو به ظرافت‌های بیشتری نیاز دارد تا توزیع نور در این تابلو به‌طور یکنواخت و جذابی انجام ‌گیرد.

عوامل موثر بر قیمت تابلو لایت باکس گرد

  • مواد اولیه: قیمت مواد اولیه و فلز و پلاستیکی که برای تولید تابلو استفاده می‌شود بر قیمت آن تأثیر می‌گذارد. قیمت مواد اولیه تحت تاثیر شوک‌های بازار، نرخ تورم، نرخ ارز، قیمت انرژی و دیگر عوامل در نوسان است.
  • نورپردازی: استفاده از تکنیک نورپردازی در تابلو گرد به مهارت و فناوری نیاز دارد. نوع نورپردازی استفاده شده در تابلو گرد می‌تواند بر قیمت آن اثر بگذارد.
  • طراحی تابلو گرد: هزینۀ طراحی تابلو لایت باکس گرد با توجه به پیچیدگی‌ها و ظرافت کار متفاوت است و قیمت تابلو را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
  • تعداد سفارش: سفارش در تعداد بالا به‌طور معمول با درصدی تخفیف همراه است.
  • هزینۀ حمل و نصب: بعضی از شرکت‌های تابلو سازی برای حمل و نصب تابلو هزینه دریافت می‌کنند اما برخی دیگر این خدمات را رایگان ارائه می‌دهند.
  • خدمات پس از فروش: وجود ضمانت‌نامه و خدمات پس از فروش مهم‌ترین بخش یک قرارداد خرید است. بهتر است تا وقتی از شرایط این بخش به‌طور کامل آگاه نشده‌اید نسبت به خرید اقدام نکنید. تمامی تولیدکنندگان معتبر به مشتریان خود ضمانت و خدمات بعد از فروش ارائه می‌دهند و ممکن است قیمت محصولاتشان در مقایسه با دیگر فروشندگان اندکی بالاتر باشد اما دیگر خیالتان راحت است که می‌توانید خریدی امن و بدون ریسک داشته باشید.

خرید تابلو لایت باکس گرد

اگر قصد خرید تابلو لایت باکس گرد را دارید این کار را به تابلو دیبا بسپارید. شرکت تابلوسازی دیبا یک شرکت تولیدکنددۀ انواع تابلوهای تبلیغاتی و نمایشی است که محصولاتش را با کیفیت بالا و ارسال فوری به دست مشتریان می‌رساند. با خرید از تابلو دبیا می‌توانید از خدمات پس از فروش بهره‌مند شوید.

جمع‌بندی

تابلو لایت باکس گرد در انواع مختلفی تولید می‌شود. لایت باکس گردان یکی از انواع این تابلوها است که با استفاده از موتور الکتریکی می‌چرخد و از هر سو قابل مشاهده است. این تابلو در مسیرهای شلوغ و پرآمدوشد نصب می‌شود تا به‌خوبی معرف برند و کسب‌و‌کار شما باشد.

تابلو گرد را می‌توان به کمک پایه‌هایی در جای خوب ثابت و محکم کرد. لایت باکس گرد به 2 صورت یک‌طرفه و دوطرفه تولید می‌شود. اگر می‌خواهید تابلو گرد را بر سردر قرار دهید از نوع یک‌طرفه و ثابت آن استفاده کنید. اما اگر مرکز کسب‌و‌کارتان در خیابان یا مرکز تجاری قرار دارد و از هردو سمت رفت‌وآمد دارد حتما از نوع دوطرفه استفاده کنید تا عابران از هر سو به تابلوی شما دید داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

تماس