ویژگی‌های تابلو چلنیوم باکیفیت

ویژگی‌های تابلو چلنیوم باکیفیت چیست؟

یک تابلو چلنیوم باکیفیت چه ویژگی‌هایی دارد؟ چطور می‌توانیم تشخیص بدهیم که تابلو چلنیوم از کیفیت خوبی برخوردار است؟
تابلو چلنیوم با جنس مقاوم و حروف برجسته‌اش مدت‌هاست که جای خود را در صنعت تبلیغات و بازاریابی باز کرده است. بسیاری از کسب‌و‌کارها از تابلو چلنیوم حرف برجسته برای معرفی و نمایش نام و برند خود بر سردر مکان‌های مختلف استفاده می‌کنند. تابلو چلنیوم دارای مزیت‌ها و کاربردهای بسیاری است، اما برای آن‌که بتوانید از ویژگی‌های مثبت این تابلو نهایت استفاده را بکنید باید یک تابلو چلنیوم خوب و باکیفیت سفارش بدهید. در این مطلب به شما می‌گوییم که چطور یک تابلو باکیفیت چلنیوم را نشخیص بدهید و از کجا خرید کنید.

ویژگی‌های یک تابلو چلنیوم باکیفیت و خوب

ویژگی‌های یک تابلو چلنیوم باکیفیت و خوب
تابلو چلنیوم خوب و باکیفیت

 در ادامه 5 ویژگی مهم را که یک تابلو چلنیوم خوب باید دارا باشد بیان کرده‌ایم:

1.ماندگاری و طول عمر بالا

ماندگاری و طول عمر بالا اولین ویژگی یک تابلو چلنیوم باکیفیت است. برای این منظور 2 اصل باید رعایت شود:

  • استفاده از مواد اولیه باکیفیت
  • رعایت استاندارد تولید

برای ساخت تابلو باکیفیت چلنیوم باید از مواد اولیۀ باکیفیت همچون پلاستیک، فلز یا چوب استفاده کرد. اگر از مواد نامناسب و بی‌کیفیت در ساخت تابلو استفاده شود نتیجۀ کار بی‌کیفیت خواهد بود. دوم آنکه استانداردهای مربوط به ساخت این تابلو نیز باید به‌خوبی رعایت شوند. یکی از این استانداردها مربوط به ضخامت ورق‌هایی است که تابلو از آن ساخته می‌شود. ورق‌های مورد استفاده باید دارای ضخامت مطلوب باشند تا تابلو چلنیوم بدون نقص ساخته شود. برای مثال اگر ورق‌ها بیش از حد نازک باشند تابلو شکننده می‌شود، و یا اگر روی فلز از روکش ضدزنگ استفاده نشود، تابلو بعد از مدتی دچار زنگ‌زدگی خواهد شد.

تابلو باکیفیت چلنیوم در برابر رطوبت، حرارت، ضربه و گرد‌وغبار ماندگاری خوبی دارد و اغلب وقت‌ها به تعمیر نیاز پیدا نمی‌کند. طول عمر بالای این محصول به‌معنی کاهش هزینه‌های جانبی شما خواهد بود.

2.امکان نورپردازی

سفارش تابلو چلنیوم با کیفیت
نورپردازی خوب بک عامل مهم در کیفیت تابلو چلنیوم است.

نورپردازی هر تابلویی را زیباتر و چشم‌نوازتر می‌کند. نورپردازی در جلوۀ تابلو چلنیوم تاثیر به‌سزایی دارد. بدون روشنایی و نورپردازی تابلوها در شب یا در مکان‌های کم‌نور کارایی و جلوه‌ای نخواهند داشت، به همین دلیل امروزه تابلوسازان از روش‌های مدرن نورپردازی برای هرچه بالاتر بردن کیفیت و زیبایی این تابلوها استفده می‌کنند.

برای آنکه تابلو از روشنایی مناسبی برخوردار باشد تولیدکننده باید از لامپ‌های باکیفیت در ساخت آن استفاده کند. همچنین برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی لازم است که از لامپ‌های کم‌مصرف که طول عمر بالاتری دارند برای این منظور استفاده شود.

3.طراحی سفارشی و خلاقانه

برای تولید یک تابلو چلنیوم خوب، طراحی زیبا و اصولی به اندازۀ مواد اولیه و نورپردازی مهم است. نبود طراحی جذاب و خیره‌کننده مانند این است که پول خود را دور ریخته باشید. اگر طرح تبلیغاتی تابلو نتواند مشتریان و مخاطبان را به سمت شما جذب کند، تابلو در عمل کارایی نخواهد داشت. برای انتخاب رنگ و طرح یک تابلو چلنیوم خوب باید از طراحان گرافیک باتجربه کمک بگیرید زیرا این موارد باتوجه به نوع کسب‌و‌کار شما می‌تواند متفاوت باشد.

4.قابلیت شست‌و‌شو

تابلو چلنیوم برای نصب در فضاهای مختلف تولید می‌شود و بنابراین توانایی تحمل شرایط نامساعد جوی را دارد، اما به‌هرحال طی باد و باران و در اثر گردوغبار خیابان‌ها و جاده‌ها به‌مرور کثیف می‌شود. تابلو باکیفیت چلنیوم باید قابل شست‌و‌شو باشد و بر اثر مواد شوینده دچار رنگ‌پریدگی یا خوردگی نشود.

5.خدمات پس از فروش

هنگام خرید از دریافت برگۀ ضمانت و خدمات پس از فروش غافل نشوید. درست است که تابلو چلنیوم باکیفیت ممکن است به این زودی‌ نیازی به تعویض و تعمیر پیدا نکند، اما رویدادهای غیرمترقبه همیشه در کمین است. بسیاری از مسائل ممکن است کیفیت و طول عمر تابلوی شما را تهدید کند. همچنین برای اطمینان از این‌که تابلو کیفیت لازم را دارد، حتما ضمانت‌نامه درخواست کنید.

سفارش تابلو چلنیوم باکیفیت از تابلو دیبا

اگر قصد سفارش تابلو چلنیوم باکیفیت را دارید می‌توانید از محصولات شرکت تابلوسازی دیبا استفاده کنید. می‌توانید طراحی تابلوی خود را به تابلو دیبا بسپارید و تابلوی سفارشی خود را با بهترین کیفیت و در کمترین زمان دریافت کنید و از خدمات پس از فروش هم بهره‌مند شوید. تابلو دیبا با بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌‌های معتبر و بزرگ برای ساخت تابلو چلنیوم یا دیگر انواع تابلوها همکاری دارد.

سوالات متداول

چرا کسب‌و‌کارهای بزرگ تابلو چلنیوم را انتخاب می‌کنند؟

تابلوهای چلنیوم با ارائۀ جلوه‌ای مدرن، زیبا و مقاوم در برابر شرایط مختلف، انتخابی عالی برای انواع کسب‌وکارها و فضاهای عمومی محسوب می‌شوند. این تابلوها نه‌تنها به محیط زیبایی می‌بخشند، بلکه نقش مهمی در ارتقاء هویت برند و جلب توجه مخاطبان دارند. تابلو چلنیوم باکیفیت به‌دلیل طراحی زیبا، دوام بالا، و نورپردازی جذاب، در بسیاری از محیط‌ها و برای اهداف مختلف کاربرد دارد.

از تابلو چلنیوم در چه مکان‌هایی استفاده‌ می‌شود؟

  • یکی از رایج‌ترین کاربردهای تابلو باکیفیت چلنیوم، نصب در سردر فروشگاه‌ها و مغازه‌ها است.
  • برخی از رستوران‌ها و کافه‌ها از تابلوهای چلنیوم برای نمایش منوهای خود استفاده می‌کنند.
  • در مراکز تجاری بزرگ، از تابلوهای چلنیوم به‌عنوان راهنمای طبقات استفاده می‌شود.
  • هتل‌ها و بیمارستان‌ها از این تابلو برای نمایش نام خود در ورودی‌ها استفاده می‌کنند.
  • شرکت‌ها از تابلو چلنیوم خوب با نمایی جذاب برای نمایش نام و لوگوی خود در ورودی ساختمان یا در دفتر کار استفاده می‌کنند تا به افزایش اعتبار و حرفه‌ای بودن برند خود کمک می‌کند.

بهترین نوع تابلو چلنیوم کدام است؟

تابلو چلنیوم در انواع کریستالی، پانچ، فول کالر، ساده، آرجی‌بی، پلکسی، مگنتی یا آهن‌ربایی، ترکیبی و دیگر انواع وجود دارد. انتخاب بهترین نوع به سلیقه و بودجۀ شما بستگی دارد. برای انتخاب یک تابلو چلنیوم خوب به ویژگی‌های مهمی که در این صفحه گفتیم توجه داشته باشید. شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان تابلو دیبا دربارۀ بهترین نوع تابلو چلنیوم که با نیازهای شما همخوانی داشته باشد مشاوره دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

تماس